6 ویژگی میز اداری با کیفیت و استاندارد

برای اینکه بتوانید یک میز اداری خوب و با کیفیت خریداری کنید، لازم است در وهله اول با مشخصات میزهای استاندارد و مرغوب آشنا شوید. انجام اینکار نه تنها روند خرید را تسهیل می بخشد، بلکه ریسک خرید نا موفق را نیز به مراتب کاهش می دهد. این یعنی شما می توانید در کمترین زمان ممکن میزهای با کیفیت را از نمونه های غیر استاندارد تشخیص داده و در اولویت خرید قرار دهید.

6  مشخصه میزهای اداری  با کیفیت

معمولا! کارمندان و مدیران دفاتر کاری، حدود 7 ساعت از فعالیت خود را پشت میز اداری می گذارنند. به همین خاطر است که مشخصات این میز و همچنین کیفیت و میزان استاندارد بودن آن، بر سلامت روح و جسم کارمندان تأثیر می گذارد. پیداست که هرقدر کیفیت میز بالاتر باشد، میزان رضایت کارمندان نیز از انجام فعالیت در شرکت شما، بیشتر خواهد بود.

در اغلب مواقع بالا بودن سطح رضایت منجر به افزایش راندمان کاری شده و شما را نیز به سوددهی می رساند. همین دو دلیل کافی است که شما برای آشنایی با مشخصات یک میز اداری با کیفیت متقاعد شوید. اساساً میزهای استاندارد با مشخصاتی همچون موارد زیر شناخته می شوند.

1.    میز اداری دارای استانداردهای ارگونومیک

آنچه که میزهای با کیفیت را از نمونه های بی کیفیت متمایز می کند،  میزان بهره مندی میزها از استانداردهای ارگونومی است. این دسته از استانداردها با توجه به شرایط طبیعی بدن انسان شکل گرفته و تلاش می کنند تا بهترین شرایط را برای رفاه جسم انسان فراهم کنند. استانداردهای ارگونومیک سازندگان میزهای اداری را وادار می کنند تا از یک ابعاد استاندارد و ساختار کارآمد برای طراحی و اجرای میز استفاده کنند.

برای مثال قوانین ارگونومیک ایجاد یک فضای مناسب برای گردش پا در میز را الزامی ساخته است. میزهایی که دارای فضای کافی برای جابجای زانوها و ساق پا هستند، مانع از ایجاد حس درد در ناحیه زانو و ستون فقرات می شوند. علاوه بر این استانداردهای ارگونومی به سازندگان دستور داده تا قابلیتی را برای تنظیم ارتفاع کلی میز در نظر بگیرند.

با وجود این قابلیت ویژه کارمندان می توانند ارتفاع میز را بر اساس قد خود تنظیم کنند. شخصی سازی مشخصات میز کمک می کند تا عوارض ناسی از نشستن های طولانی مدت به حداقل برسد. در این حالت هیچ یک از کارمندان مجبور نیستند برای دسترسی به مانیتور بیش از حد خم شده و یا خود را بالا بکشند. پس می توان اولین مشخصه میزهای استاندارد را در میزان بهره مندی آنان از قوانین ارگونومی دانست.

 6  ویژگی میز اداری با کیفیت و استاندارد

2.    میز اداری با  متریال درجه یک

میزهای با کیفیت از مواد اولیه درجه یک و مرغوب ساخته می شوند. تفاوتی ندارد کدام متریال به عنوان اصلی ترین ماده تشکیل دهنده میز به کار رود. ممکن است میز اداری شما از شیشه و یا چوب ساخته شده باشد. در هر حال کیفیت متریال بالا بوده و دوام میز را تضمین می کند.

تولیدکنندگان میزهای با کیفیت نه تنها در بدنه اصلی میز، بلکه در اتصالات آن نیز از متریال های با کیفیت استفاده می کنند. به همین علت است که میزهای با کیفیت و استاندارد حتی پس از کارکردهای طولانی مدت نیز عملکرد مطلوب خود را از دست نمی دهند. هیچ یک از آسیب های محیطی همچون ضربه، سایش، پاخوردگی و جابجایی های مکرر منجر به خرابی گسترده و زودرس در میزهای مستحکم و استاندارد نمی شود.

3.    از ایده های خلاقانه برای طراحی و اجرا بهره مند شده اند

تولیدکنندگان میزهای ارگونومیک تلاش می کنند تا با ایجاد یک ظاهر متفاوت، دکوراسیون اداری شما را نیز متحول کنند. به همین خاطر است که امروزه در طراحی و اجرای میزهای استاندارد از طرح های جدید و خلاقانه استفاده می شود. شکل خاص و جذاب این میزها می تواند تأثیر مثبتی بر ذهن مشتریان شما نیز بگذارد.

4.    میز اداری با  ضمانت فروش

در صورتی که میز اداری منتخب شما از دوام و کیفیت کافی برخوردار باشد، توسط تولیدکننده تضمین شده و با گارنتی های معتبر به فروش می رسد. این در حالیست که میز اداری ارزان قیمت موجود در بازار بدون ضمانت نامه به فروش رسیده و دائماً در معرض خرابی های زودرس قرار دارند. همانطور که می دانید خرابی هرچند کوچک در میزهای اداری و به خصوص اتصالات آن، دردسرهای بزرگی ایجاد می کند. تا جایی که می تواند میز خریداری شده را از چرخه مصرف خارج کند.

 6  ویژگی میز اداری با کیفیت و استاندارد

5.    میز اداری تولید شده  برندهای معتبر

در صورتی که تصمیم به خرید یکی میز اداری با کیفیت و جدید گرفته اید، بهتر است آن را در میان برندهای نامی و معتبر جستجو کنید. بهترین و جدیدترین میزهای اداری توسط تولیدکنندگان معتبر طراحی می شوند و سپس برندهای متفرقه با الگوگیری از آنان اقدام به ساخت میز می کنند.

اما نیازی به مراجعه به برندهای خارجی نخواهید داشت. چرا که امروزه برندهای ایرانی متعددی در زمینه طراحی و ساختمان مبلمان اداری موفق عمل کرده و اعتبار جهانی به دست آورده اند. خرید از این تولیدکنندگان خیال شما را از بابت کیفیت میز اداری راحت کرده و ریسک خرید ناموفق را کاهش می دهد.

6.    قیمت مناسب میز اداری و مقرون به صرفه ای

برخلاف تصورتان میزهای با کیفیت با مبالغ گزاف به فروش نمی رسند. تولیدکنندگان ایرانی تلاش می کنند تا با در نظر گرفتن چند فاکتور مهم، قیمت میزهای خود را به پایین ترین حد خود برسانند. معمولاً میزهای اداری در تناسب با ابعاد، متریال و قابلیت های به کار رفته در طراحی و ساخت آنان، قیمت گذاری می شوند.

برای مثال در میزهای استانداردی که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند، قیمت نهایی کمی بیشتر از میزهای ساده خواهد بود. میز اتاق مدیریت نیز به حهت بهره مندی از ابعاد بزرگتر، با قیمت بیشتری نسبت به میزهای کارمندی به فروش می رسد.

همچنین کیفیت متریال نیز در تعیین قیمت موثر است. برای مثال میزهایی که از چوب طبیعی درختان افرا و یا بلوط ساخته می شوند در تناسب با میزهای ام دی اف، قیمت بیشتری دارند. اما در هر حال این قیمت گذاری منطقی و اقتصادی است.

دکمه بازگشت به بالا