نرم افزار CRM چیست؟ مزایای مدیریت ارتباط با مشتری
چکیده : توی هر کسب و کار مشتری مهم ترین عامل موفقیت و افزایش درآمد میباشد. هرقدر که تعداد مشتریان بیشتر باشد قطعا جلب رضایت آنها سخت تر شده و سازمان باید با استفاده از نرم افزارهایی نظیر نرم افزار CRM نیازهای مشتریان را شناسایی کند. اما شما میدانید نرم افزار CRM چیست؟
توی هر کسب و کار مشتری مهم ترین عامل موفقیت و افزایش درآمد میباشد. هرقدر که تعداد مشتریان بیشتر باشد قطعا جلب رضایت آنها سخت تر شده و سازمان باید با استفاده از نرم افزارهایی نظیر نرم افزار CRM نیازهای مشتریان را شناسایی کند. اما شما میدانید نرم افزار CRM چیست؟
نرم افزار سی آر ام به مدیران کمک میکند، میزان رضایت و شکایتهای مشتریان از خدمات و محصولات خریداری شده را ارزیابی نموده و برنامه جدید خود برای ارتقاء فعالیتهای سازمان را پیاده سازی کنند. در ادامه شما را با سیستم CRM آشنا میکنیم.
نرم افزار CRM چیست؟
CRM پروسه ای میباشد که به صورت برنامه ریزی شده برای ارتباط با مشتری طی میشود. برای این که کار CRM به صورت سیستمی و راحت تر انجام بشود، از نرم افزار CRM استفاده میشود. درواقع نرم افزار CRM ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتریان است.
استفاده از نرم افزار CRM بستگی به نوع کسب و کارها دارد، کسب و کارهای کوچک ممکن است به راحتی بتوانند با مشتریان خود در ارتباط باشند، اما کسب و کارهای متوسط و بزرگ به دلیل تعداد زیاد مشتریان، نیاز به استفاده از نرم افزاری برای مدیریت بهتر و سریع تر مشتریان خود دارند.
البته ناگفته نماند که حتی کسب و کارهای کوچک نیز با استفاده از نرم افزار CRM خیلی بهتر میتوانند از پس چالشهای مربوط به مشتریان ازقبیل میزان رضایت مشتریان، ترغیب مشتریان قدیمی به دریافت خدمات یا محصولات جدید، پاسخگویی به نیازهای جدید مشتریان و… بربیایند.
مزایای استفاده از نرم افزار CRM چست؟
استفاده از نرم افزار CRM موجب میشود، که شرکتها بتوانند اطلاعات مشتریان را به صورت یکجا ذخیره نموده، سپس با بررسی پاسخ سوالاتی که از طریق نرم افزار crm از مشتریان می پرسند، میزان رضایت مشتریان را آنالیز نموده و با سنجش نیازهای جدید مشتریان، محصولات و خدمات خود را ارتقاء بدهند.
اگر بخواهیم در قالب چند مورد مزایای نرم افزار CRM را ذکر کنیم، میتوانیم به موارد ذکر شده در تصویر زیر اشاره نماییم.

نرم افزار CRM آرین سیستم
نرم افزار CRM آرین سیستم با نیازسنجی مشتریان و شناخت دقیق بازار، میزان خرید و رضایتمندی مشتریان در بازههای زمانی و دورههای مختلف را بررسی نموده، سپس گزارشات مدیریتی برای بهبود و ارتقاء خدمات و محصولات را باتوجه به نیازهای مشتریان ارائه میدهد.
نرم افزار سی آر ام آرین سیستم امکان پیش بینی نیازهای مشتریان به صورت دقیق را برای شما فراهم میآورد. از طریق سیستم crm آرین سیستم شما میتوانید به تفکیک مشتریان، گزارشات خریدها و بدهی مشتریان به شرکت خود را دریافت و بررسی کنید.
نگهداری اطلاعات مشتریان به صورت متمرکز در یک دیتابیس، امکان بررسی تمام فعالیتهای مشتریان و همچنین پیدا کردن مشتریان احتمالی جدید از طریق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آرین سیستم امکان پذیر میباشد.
امکانات نرم افزار CRM آرین سیستم
در نرم افزار CRM آرین سیستم بعد از تعریف اطلاعات اولیه و تخصیص اطلاعات به فرمهای مربوطه، امکان مدیریت شکایات و وضعیت تماسهای مشتریان فراهم میشود. همچنین میتوان به صورت آنلاین اطلاعات مشتریان را دریافت نموده و یا برای مشتری اطلاعات جدید ارسال نمود.
قابلیت ارسال SMS نیز از دیگر امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آرین سیستم میباشد. در حالت کلی مهم ترین امکانات نرم افزار CRM آرین سیستم شامل موارد ذکر شده در تصویر زیر میباشد.

باتوجه به این که معرفی کامل نرم افزار CRM آرین سیستم در این مقاله نمیگنجد، پیشنهاد میکنیم برای آشنایی کامل و دقیق تر با نرم افزار سی آر ام آرین سیستم، حتما به سایت آرین سیستم به آدرس www.ariansystem.net مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان خرید نرم افزار از کارشناسان فروش آرین سیستم با شماره 43027-021 تماس حاصل فرمایید.