هدایای تبلیغاتی و فواید آن در تجارت و کسب و کار

هدایای تبلیغاتی و فواید آن در تجارت و کسب و کار

زمان انتشار : 1401/07/04 - 14:37

یکی از روش های کارآمد و جالب بازاریابی، ارائه هدایای تبلیغاتی به مخاطبین گوناگون است. با این روش افراد مختلف با برند و محصول شرکت آشنا شده و نام شرکت پیوسته در ذهن آنها ماندگار می شود. روش ارائه هدیه های تبلیغی به افراد همانند انتشار آگهی در روزنامه ها و جراید و همینطور تبلیغ در رادیو و تلویزیون یک راهکار جهت ماندن در دنیای رقابت کسب و کار است. در روش بازاریابی با هدیه های تبلیغاتی کالاهایی مانند: فلش تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی به صورت رایگان در اختیار مخاطبان مختلف قرار می گیرد.

دلایل کارآمد بودن ارائه هدایای تبلیغاتی

همانطور که گفتیم در اختیار قرار دادن اقلام و کالاهای رایگان به مخاطبین گوناگون یکی از راهکارهای معرفی شرکت ها و ماندگاری آنها در دنیای کسب و کار است. در روش اهدای کالا، مخاطب با کالایی که مشخصات محصول، برند یا نام شرکت روی آن حک شده است مواجه می شود. تا زمانی که مخاطب از کالای مورد نظر استفاده می کند، دائما با تبلیغ شرکت و محصول آن در ارتباط است.

شما اگر از یک فلش تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی همراه با برند مورد نظر استفاده کنید تا چندین سال نام برند به طور مستمر در مقابل دیدگان شما قرار دارد.

اما روش های دیگر بازاریابی مانند تبلیغات در رسانه های مختلف به هیچ عنوان استمرار و ماندگاری روش هدایای تبلیغاتی را ندارند. به همین دلیل ارائه هدیه تبلیغی بسیار موثر و کارآمد است.

آیتم های رایج در روش بازاریابی از طریق هدیه دادن تبلیغاتی

آیتم های مختلفی برای هدایای تبلیغاتی وجود دارد ولی برخی از آنها از رواج بیشتری برخوردارند. کالاها و اقلامی که اغلب برای این روش مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

  • از سری پوشاک مانند: کلاه، جوراب، تی شرت، دستکش، عرق گیر
  • از سری لوازم التحریر می توان به انواع پاک کن، مداد، خط کش و خودکار تبلیغاتی و کاغذ تحریر اشاره کرد.
  • لوازم رومیزی و اداری مثل: تقویم، لیوان، ماگ قهوه، سررسید، شیشه، اسپیکر، کاور لپ تاپ
  • انواع کیف پول، کوله، کیف رودوشی و فلش تبلیغاتی.

البته لازم به ذکر است که اگر چه آیتم های رایج، ابزارهای تبلیغاتی موثری هستند ولی شما می توانید با ابزارهای غیررایج و کاربردی تأثیر بیشتری روی مخاطب خود بگذارید. هدایای نوآورانه و خلاقانه بسیار موثرتر هستند و در ذهن ماندگاری بیشتری دارند.

علل اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی و بازاریابی از طریق آنها یکی از راه های موثر و کارآمد است. دلایل اهمیت و موثر بودن این هدایا عبارتند از:

  • تأثیرگذاری زیاد در برابر هزینه اندک یکی از مهمترین دلایل اهمیت استفاده از آنها است. صاحبان مشاغل با ارائه کالاهای تبلیغاتی مثل فلش تبلیغاتی می توانند تا مدت ها مخاطب و اطرفیان او را تحت تأثیر نام برند و محصول قرار دهند.
  • با درج لوگو و نام برند محصول روی هدایای تبلیغاتی می توانید به راحتی برند معتبری برای محصولات شرکت در بین مشتریان خود مطرح کنید. این برند سازی یکی از جذابیت ها و فواید این هدیه ها است.
  • بازاریابی از طریق کالاهای تبلیغی نسبت به تبلیغات از طریق رسانه های گروهی مانند رادیو و تلویزیون و جراید و مجلات بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود. چرا که در این روش هزینه کالا و اقلام تبلیغی در برابر تأثیری که روی مخاطب و اطرافیان او می گذارد بسیار ناچیز محسوب می شود.
  • کارآمد بودن یکی دیگر از دلایل اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی است. در این روش درک متقابلی بین شما و مخاطبین ایجاد می شود. شما می توانید کالاهای بسیاری از قبیل کیف موبایل، آویز، فلش تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی به مخاطبین خود ارائه دهید تا به طور همیشگی و مستمر برند و نام محصول شما را مشاهده کنند.
هدایای تبلیغاتی سهیل گیفت

بهترین زمان برای توزیع هدایای تبلیغاتی

مدیران شرکت ها و صاحبان مشاغل در زمان های مختلفی اقدام به توزیع هدایای تبلیغاتی نظیر فلش تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی می کنند. یکی از آن مواقع روز افتتاحیه شرکت است. در این روز افراد مختلفی را دعوت کرده و هدیه تبلیغی را به آنها اعطا کنید. نمایشگاه تجاری یکی دیگر از این فرصت هایی است که می توان در آن از بازاریابی ارائه هدیه تجاری استفاده کرد. مخاطبین در کنار غرفه شما صف می کشند تا درباره محصول و شرکت مورد نظر اطلاعات بیشتری کسب کنند.

توزیع خودکار تبلیغاتی با تأثیرگذاری بالا

یکی از عواملی که موجب تأثیرگذاری فراوانی در امور هدایای تبلیغاتی می شود تناسب هدیه با شغل و حرفه است. به عبارت دیگر باید برای بازاریابی تولیدات نوشت افزار از کالاهایی مانند: پاک کن، خط کش و خودکار تبلیغاتی و جهت تبلیغات شرکت لبنیاتی از ماگ و لیوان تبلیغاتی استفاده شود. منحصر بفرد بودن یا جذاب بودن کالا نیز یکی دیگر از عواملی است که موجب تأثیر بیشتر هدیه می شود. سعی کنید کالایی بزرگتر از یک پاکت نامه انتخاب کنید. اندازه بزرگ محصول نیز اثر بیشتری روی ذهن مخاطب دارد.

فلش تبلیغاتی همراه با درج لوگوی شرکت

فلش تبلیغاتی یکی از کالاهای رایج برای بازاریابی است. بسیاری از شرکت ها، مراکز تولیدی و مدارس برای دیده شدن اقدام به توزیع فلش در بین گروه هدف می کنند. فلش باکیفیت و ظرفیت مناسب همراه با درج برند یکی از روش های خوب بازاریابی محسوب می شود.

فلش تبلیغاتی همراه با درج لوگوی شرکت

اگر قصد بازاریابی در خصوص شغل یا حرفه خود به صورت ارائه هدایای تبلیغاتی دارید به سایت سهیل مراجعه کنید. این سایت توسط گروهی خلاق و ماهر اداره می شود. در مجموعه سهیل کالاهای مختلفی مثل فلش مموری، تی شرت، کلاه، عرق گیر، لیوان سرامیکی، ماگ، اسپیکر و خودکار تبلیغاتی با درج لوگو یا برند مورد نظر برای شما آماده می شود. به این طریق شما می توانید کالاهای تبلیغی خود را به راحتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. جهت سفارش هدایای تبلیغاتی به آدرس اینترنتی /https://soheilgifts.com مراجعه کنید.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

x

این مطالب را نیز ببینید!

به رویای میلیاردی شدنم تحقق بخشیدم

به رویای میلیاردی شدنم تحقق بخشیدم

سعی کنید همیشه کاری را انتخاب کنید که مورد علاقه شما باشد. کاری را که ...