افزایش ۹۷ درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا

افزایش ۹۷ درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا

زمان انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۵:۳۹

به گزارش پایگاه خبری اخبارخوب به نقل از خبرآنلاین و به نقل از سایپانیوز، رئیس مرکز امور مشتریان گروه سایپا با بیان این مطلب، اظهار کرد: این مرکز با هدف کاهش ترددهای غیرضروری و اجرای پروتکل های بهداشتی، در روزهای اجرای طرح استقبال از بهار که از ۲۷ اسفند ۹۹ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت، به بیش از ۶۴ هزار تماس مشتریان پاسخ داده است که این عدد نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح، بیش از ۹۷ درصد رشد را نشان می دهد.

حمیدرضا خاکی با بیان اینکه این رشد بیانگر اعتماد مشتریان به پاسخگویی گروه خودروسازی سایپا است، افزود: در این طرح که نتیجه یک همکاری خوب بین مرکز امور مشتریان گروه سایپا و شرکت های سایپایدک و امدادخودروسایپا بود، میزان پذیرش در سطح شبکه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی پیدا کرد.

وی افزود: در این میان میزان مشارکت نمایندگی ها در طرح امداد نوروزی نسبت به سال قبل بیش از ۴۴ درصد افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر شاخص نسبتِ خودرو متوقف به پذیرش و زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ بهبود پیدا کرده است.

۲۲۳۲۲۴

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

1 × چهار =

x

این مطالب را نیز ببینید!

ضبط مکالمات تلفن ثابت چطور به کسب و کارمان کمک می‌کند؟

ارتباط تلفنی راهی موثر و کاربردی در ارائه خدمات و سفارش خرید محصولات است، این ...