دریافت نشان «تعهد به کیفیت» توسط بانک ملی ایران

دریافت نشان «تعهد به کیفیت» توسط بانک ملی ایران

زمان انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۲:۰۰
به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این کنفرانس یکروزه با هدف بررسی و تبیین شاخصه های کیفیت در توسعه و ارتقای سطح کالاها و توانمندی امور تولیدی، خدماتی و صنایع کشور در جهت رقابت پذیری و ارزش نهادن به نیاز مخاطبان برگزار شد.
 برگزاری این گردهمایی تخصصی که با سخنرانی و مشارکت علمی ۱۰ نفر از اساتید داخلی و خارجی، صاحب نظران و مسئولان کشور به صورت کارگاه آموزشی و نشست های تخصصی انجام شد، با هدف ارائه و انتقال تجربیات و یافته های موفق در حوزه ارتقای کیفیت صنایع، سازمان ها و شرکت های تولیدی و خدماتی کشور صورت گرفت.
 بررسی شاخصه های کیفیت در قرن ۲۱، شناخت عوامل مهم برای افزایش کیفیت تولیدات، راهکارهای اساسی برای ورود به بازارهای جهانی و مبنای موثر برای ارتقای سازمان های خدمات محور از مهمترین رویکردها و محورهای اصلی این کنفرانس بود.
 در این کنفرانس نمایشگاه جنبی برندهای ایرانی با حضور بیش از ۴۰ صنایع و سازمان موفق و برتر کشور در حوزه های بانکداری، بیمه، پوشاک، موادغذایی، فناوری، معدن، محصولات خانگی و بهداشت ودرمان به منظور عرضه و معرفی محصولات و خدمات برگزار شد که بانک ملی ایران هم در این نمایشگاه با برپایی غرفه ای در کنار دیگر برندهای ایرانی حضورداشت.

 

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

5 + بیست =